img

Jak wyrzeźbić zgrabne łydki w 4 tygodnie?

Zastanawiasz się, czy można uzyskać smukłe uda i łydki w 4 tygodnie? Ależ oczywiście! Poniżej znajdziesz krótki artykuł, dotyczący tego, jakie ćwiczenia na łydki wykonywać, by osiągnąć cel. Przeczytaj go koniecznie!

Piękne i zgrabne nogi - marzenie każdej kobiety!

Zacznijmy od tego, że szczególnie latem sporo kobiet decyduje się na odsłonięcie nóg i podkreślenie figury zwiewnymi sukienkami i króciutkimi szortami. Ale co z tymi z nas, które mają kompleksy na punkcie wyglądu swoich ud czy łydek? Najwyższy czas z tym skończyć! Specjalnie dla nich jest stworzony plan na 4 tygodnie, który obfituje w ćwiczenia na łydki i uda. Pamiętaj - jeśli tylko będziesz trenować regularnie, już po upływie 14 dni zobaczysz różnicę!

Ćwiczenie 1: przysiad plie

Najpierw stajemy w rozkroku, plecy proste, brzuch napięty, po czym wykonujemy tzw. plie, czyli uginamy nogi, opuszczamy biodra w dół, tak aby kolana nie wychodziły poza linię palców stóp. Następnie ręce oprzyj na udach. Bardzo ważne w tym ćwiczeniu jest to, by cały czas utrzymywać wyprostowany tułów i nie pochylać go do przodu lub tyłu. Wszystko powtarzamy w 3 seriach po 20 razy, między seriami rozluźniamy nogi, np. marszem w miejscu.

Ćwiczenie 2: trening odwodzicieli i przywodzicieli

Tutaj kładziemy się na plecach i unosimy nogi do góry, ręce układamy wzdłuż tułowia. Nasze nogi są lekko ugięte w kolanach, palce stóp flex (skierowane na siebie). To ćwiczenie zaczynamy od napięcia mięśni nóg, następnie odwodzimy na zewnątrz i przywodzimy do środka (wracamy do pozycji wyjściowej). Całość powtarzamy w 3 seriach po 20 razy, po czym rozluźniamy nogi, np. wykonując rowerek.

Ćwiczenie 3: pionowe nożyce

Znów kładziemy się na brzuchu, czoło oparte na złożonych przed sobą rękach, po czym unosimy ku górze na zmianę prawą i lewą nogę. Koniecznie pilnuj, by w trakcie ćwiczenia noga była wyprostowana w kolanie oraz biodra nie odrywały się od podłoża. Wszystko powtarzamy 15 razy, po czym rozluźniamy nogi. Ćwiczenie wykonujemy w 3 seriach.

Ćwiczenie 4: wznosy nóg w pozycji leżącej

Kładziemy się na brzuchu, czoło oparte na złożonych przed sobą rękach, na kostki nóg zakładamy ciężarki lub chwytamy stopami hantle. Po czym napinamy mocno mięśnie łydki, palce stóp skierowane na siebie, przyciągamy pięty do pośladków, następnie wracamy do pozycji wyjściowej. Podczas ćwiczenia nie zapominajmy o napinaniu mięśni - to bardzo ważne. Wszystko powtarzamy 15 razy, po czym rozluźniamy łydki, swobodnie machając nogami, ćwiczenie wykonaj w 3 seriach.

Zobacz również